Пневматичний підйомник-подушка TAGRED TA290 з вантажопідйомністю 6 тонн, 3-шаровим сильфоном з армованої гуми і посиленим внутрішнім телескопом має надзвичайно широкий спектр застосувань: обслуговування авто на автосервісах і шиномонтажах, заміна коліс, ремонт підвіски та інших вузлів у невеликій сільськогосподарській і будівельній техніці, підняття важких конструкцій на будівництві та багато інших робіт. Каркас виготовлений з високоміцної сталі з порошковим покриттям і має високу стійкість до корозії, скручування та пошкоджень. Внутрішня телескопічна стійка забезпечує стійкість підйомника навіть при максимальному навантаженні. Домкрат може встановлюватися вертикально без потреби в додатковій опорі.
Робочий тиск становить 6-12 Бар. Для захисту від перевищення тиску є запобіжний клапан. Висота підхоплення - 150 мм, максимальна висота підйому - 400 мм. Для зручності маневрування цей пневмодомкрат подушка має ручку з нековзною рифленою гумовою рукояткою довжиною 71 см та міцні колеса Ø60 мм.
Особливості пневматичного підйомника-подушки TAGRED TA290
- Вантажопідйомність - 6 тонн
- Діапазон підйому - 150-400 мм
- Робочий тиск - 6-12 Бар
- Каркас з високоміцної сталі з порошковим покриттям
- Тришаровий сильфон з армованої гуми
- Посилений внутрішній телескоп
- Кульові крани (3/8″) з кольоровими важелями (зелений — подача, червоний — злив)
- Запобіжний клапан
- Можливість вертикального встановлення без додаткової опори
- Знімна ручка контурної форми з гумовим рифленим хватом
- Довжина ручки - 71 см
- Колеса з міцного пластику Ø60 мм
- Гумове кільце-накладка.
Часті запитання
Краще розібратися у принципі роботи та особливостях використання і вибору пневматичних підйомників-подушок допоможуть відповіді на запитання.
Який принцип роботи пневматичного підйомника-подушки?
Принцип роботи досить простий:
- Підйомник підключається до джерела стисненого повітря (компресора) за допомогою пневматичного шланга
- При відкритті вхідного клапана стиснене повітря надходить у гумовий сильфон
- Подушка починає розширюватися, рівномірно розподіляючи тиск і піднімаючи вантаж, що знаходиться на ній
- Після досягнення необхідної висоти подача повітря припиняється, і внутрішній тиск утримує подушку в надутому стані, підтримуючи вантаж
- Для опускання вантажу відкривається випускний клапан, повітря поступово виходить із подушки, і вона стискається під вагою вантажу.
Які головні переваги використання пневматичних підйомників-подушок?
Пневматичні підйомники-подушки забезпечують ряд переваг:
- Висока швидкість підйому
- Низька висота підхоплення (зазвичай від 13-15 см)
- Мінімальні фізичні зусилля
- Безпечність завдяки широкій опорній поверхні та плавному підйому
- Універсальність - підходять для різних типів транспортних засобів та інших вантажів.
На які характеристики пневматичного підйомника-подушки звернути увагу при виборі?
Важливі такі характеристики:
- Вантажопідйомність
- Висота підхоплення
- Максимальна висота підйому
- Робочий тиск
- Кількість секцій (подушок)
- Наявність стабілізуючого телескопа
- Наявність запобіжного клапана
- Якість матеріалів виготовлення
- Довжина ручки та наявність коліс.
Які недоліки мають пневматичні підйомники-подушки?
При всій своїй ефективності пневматичні підйомники-подушки все ж мають певні обмеження:
- Потреба в компресорі
- Необхідність твердої, рівної поверхні
- Чутливість сильфона до гострих предметів.
Як вибрати пневматичний підйомник-подушку за кількістю секцій?
Вибір пневматичного підйомника-подушки за кількістю секцій безпосередньо залежить від ваших потреб щодо висоти підйому та стабільності. Кожна кількість секцій має свої переваги та обмеження:
- Односекційні - прості, компактні, мають найнижчу висоту підхоплення, але й найменшу висоту підйому
- Двосекційні - забезпечують значно більшу висоту підйому, при цьому зберігаючи хорошу стійкість. Мінімальна висота підйому більша, ніж у односекційних
- Трисекційні - забезпечують найбільшу висоту серед усіх типів пневматичних подушок, але мають найбільшу мінімальну висоту підхоплення. Для стійкості обирайте модель з внутрішнім телескопом.
Нет отзывов о данном товаре.